Kärt återseende :)

Oj det var längesedan !!


Vart går all tid till. Bloggen blir ju helt bortglömd i denna studentstress. Har att göra upp över öronen nu alltså. Balen är näst nästa vecka. Nu är det sjukt nära, kan inte fatta det. Jag tar studenten nästa månad !!


Jag är klar med Balklänning, balskor, stundentklänning och mössan. Vilka jag är otroligt nöjd med. Så sandyliciooous !! Det enda jag behöver fixa nu är en balväska och skor till dagen på studenten. Tänkte kanske köra på ett par lila converse, ascoolt. Ska inte ha high heels på utspringet för det kommer döda mina fötter. Så jag kör klackarna i taket på kvällen istället. (kanske) kommer säkert inte orka ta på mig höga höga klackar efter dagens bravader. Känner på mig att det kommer bli galet.


Kanske kan försöka lägga in ett par inlägg i veckan. Så det blir lite intressantare för er att läsa. :)



puss o kram // sandyliciooous





Kommentarer
Postat av: DOODIS

Hoppas att du får en underbar bal och student! :) Älskar dej <3

2010-05-14 @ 02:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0