Ut från paradiset !!

Hejsan hejsan.


Har ni haft en bra dag?


Har precis tittat på Paradise hotel. Är det någon mer än jag som äcklar sig riktigt mycket på dalin, den nya tjejen.  Tycker att hon ska få åka ut och inte komma tillbaka. Uhe !! Likadant om stefan , förut var han min favoritkille i huset men nu tycker jag  att han kan ta dalin i handen och gå med henne därifrån. Vafan sysslade han med igår  :S Hans kommentar i aftonbladet : är man singel så får man passa på !! 

 Jag fick en liten tår i ögat i dagens parceremoni. Sorgligt att Anneli fick åka hem. Skulle skickat hem dalin istället !!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag äcklas faktiskt mer av Rami för att han är ungefär killen du vill hälla bensin över och tända eld på just för att få se hans äckliga leende försvinna från hans ansikte xD Visst, Dalin kanske fläker lite för mkt vid vissa tillfällen men hon irriterar inte på samma vis.



Såg dock inte kvällens avsnitt så jag får uppdatera mig bättre när det läggs ut på webben ^^

2010-01-06 @ 02:53:56
URL: http://www.finest.se/princecharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0