Stressfactor ...

shoo.. vilken dag !!

Gick upp när klockan ringde imorse !!! stor applåd till mig tack :P Kom i tid till skolan. Idag var det en bättre dag än igår faktiskt, är på bättre humör idag med.

Jag skrev ju innan idag att jag hade balett idag. Det hade vi inte utan vi hade jazz och det är bara jag som är allmänt förvirrad och snurrig i huvudet. Dansen gick bra. Vi fick ny uppvärming och ny diagonal. Det var kul faktiskt. Känns bara som att hjärnan är som en liten skrutt dem dagarna vi får nya saker i skolan. Sen hade vi vårt sista koreografi tillfälle idag med våra solon. Nu har vi bara imorgon kvar och det är bara dansaren själv som ska arbeta då, och sen ska det visas upp nästa vecka på onsdag. Jag ska vara en zombie typ. Det ska handla om en lite flicka som ligger och sover som vaknar i sin mardröm som en zombie. Det är en dans lite åt det moderna hållet och jag trivs faktiskt bra med den. Min dans som jag har gjort till elin i klassen handlar om en kille som typ sitter fast i "skiten" (hans dåliga liv) och vill bort från det livet, men lyckas inte till slut och faller tillbaka. Detta ska vi då försöka skildra med en vit matta på det svarta golvet. Som att mattan är där han har fastnat. Jag är jättejättenöjd med min dans och min dansare dansar den riiiktigt bra. DEt är mer av en Hiphop/street dans.


Efter skolan blev det jobb för min del , och nu är jag hemma har ätit och ska nu in i duschen...



Godnatt.... Vi hörs imorgon friends <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte hem till din pojkvän?

2010-01-14 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0