Sömntuta..

                                                                  Godmorgon.!"


Har för ett tag sedan stigit ur duschen och ätit lite frukost. Somnade inte fråns vid 4-5 tiden inatt , låg bara och vände och vred hela natten. Kunde absolut inte somna ! Men lyckades till slut och jag vaknade vid 12 ungefär. Måste  vända tillbaka dygnet nu innan jag börjar skolan. Jag är en riktig sömntuta på loven. Och glömmer lätt bort vilken dag det är med.


Idag har jag en rolig dag framför mig med nya spännande saker. Men vad det är tänker jag inte berätta här i bloggen än. Det är för tidigt för att veta hur det blir med den saken.  Ni får vell se sen :P



Nu ska jag göra mig i ordning.  Ha en bra dag // sandy


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, samma här! Saker och ting blir mkt bättre gjorda på natten tycker jag och förmiddagar är så himla överskattade så dem kan man lika gärna sova bort :) Men ja, man borde vända dygnet innan skolan börjar igen för annars lär väl jag sova bort 90% av mina föreläsningar eller något :P

2010-01-05 @ 14:32:08
URL: http://www.finest.se/princecharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0