Sommar sommar sommar

Godmorgon godmorgon !!


Vaknade för ungefär en timme sedan. Somnade rätt sent eftersom jag somnade på soffan igår och sen hade jag svårt att somna på kvällen. Men det gör ju inte något att jag sov lite längra idag eftersom jag inte har någon skola idag. Riktigt nice!

Nu ska jag gå in och ta mig en lång och skön dusch. Börjar jobba klockan fyra så jag har någon timme att slå ihjäl innan jag ska jobba , ska försöka få ordning på mitt rum också , mycket kläder att hänga in i garderoben. Jobbar hela helgen så har inte så mycket tid till att städa.

Just nu vill jag bara ha sommar. Vill kunna sitta ute i trädgården och äta frukost på morgonen. Vill kunna ta en mysig sen utekväll med mina vänner och slippa bära med mig min tunga jacka överallt. Gå barfota , i pumps och allt utan att frysa skiten ur mig. Jag är DESPERAT efter sommaren nu !!!!


Längtan, vill sola och bada.... :(

Denna våren och sommaren kommer hända mycket roliga grejer.  Studentfester , studenten , jag ska bli moster, och mkt mer .. ja en massa roliga händelser kommer ske denna våren och sommaren som jag ser fram emot. Vinter är inte en bra årstid för mig. usch ja !!


take care // sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0