Snart slut

Snart tar lovet slut och det är tillbaka till verkligheten. Lite trisst men denna terminen kommer nog gå väldigt snabbt. Sen är det studenten!! åhh vad jag längtar , min klänning hänger redo i garderoben och jag bara längtar så mycket att få ha den på mig. Men först måste jag ta tag i en del grejer som t.ex att just nu måste jag plugga. Jag har plugg som jag skulle lämnat in redan innan jag gick på lov och det är inte klart. Och en uppgift på danshistorian som ska vara på tre A4 sidor. Men det ska jag klara av det med.


Så nu måste jag plugga. Skriver lite senare!! <3






Kommentarer
Postat av: cissi

ååh, nästan så jag måste åka in och titta efter dom...

aa jag älskar dans! just nu dansar jag bara på fritiden men funderar starkt på att välja ett gymnasie med dans inriktning. estet, street jazz performance på angeredsgymnasiet i göteborg:)



kram cissi

2010-01-07 @ 19:16:07
URL: http://ceciliaknoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0