Slut i rutan

Vaknade försent imorse och kom lite sent till skolan. Men jag hann varje fall till baletten. Det gick vell sisådär, det blev mest flumm av lektionen. Sen hade vi lunch, efter det var det dags för vår sista improvisation och komposition lektion. Vi hade varsin kvart som dansare och koreograf sen fick vi "ge över" dansen till vår dansare och önska dem lycka till. Sen fick vi jobba enskilt med våra danser. Körde min dans flera gånger om och efter ett tag blev det tråkigt så det blev lite prat istället.Kan inte hjälpas när det blir långa eftermiddagar i skolan. Det blir lätt att man tappar koncentrationen efter ngn timme. 

Efter skolan när jag kom hem gjorde jag lite mat det behövdes verkligen. Det var soppa idag i skolan och det var ingen god soppa heller så det blev lite kycklingfile med grekisk sallad när jag kom hem.  


Sitter just nu och slappar framför tvn. Ska nog städa lite på mitt rum nu. Kan inte bara sitta och slappa hela dagarna efter skolan. Imorgon är det fredag , underbart.! Då ska jag få träffa min baby <3




// sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0