Skolan

Sitter i skolan just nu. Har religion, vi håller på med massa frågor men ska göra klart det sen när jag kommer hem istället för jag har inte min bok här. Skönare att göra det hemma med. Om jag är klar med det och har lämnat in det innan onsdag nästa vecka får jag en skön sovmorgon. Och det får man ju inte missa..

Jaha , vad ska man hitta på idag då efter skolan? måste hitta på något för att hålla mig vaken. Råkade somna vid nio igår, vaknade 20 över tio och hade missat av paradise hotel. Ajaj, och senare på kvällen hade jag jättesvårt att somna. Usch ja, somnade nog inte från 2 halv 3. Men ikväll ska jag hem till älskling och sova där så då går det säkert lättare :)


Om ett tag ska vi ha balett och idag orkar jag inget.....




Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sv: Haha det kommer ju in nya hela tiden! Tycker dock att det är underskott på snygga brudar där inne så de får gärna skicka in någon snart. Just nu tittar man nästan bara för att Cimon är sjukt klockren! xD



Jasså balett? Låter spännande, är du duktig?

2010-01-13 @ 12:59:08
URL: http://www.finest.se/princecharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0