Skolan kommer bli mitt hem dessa 2 veckorna

Nu har jag kommit hem till baby , vi har ätit för ett litet tag sedan och ska titta på film nu. Jag även skickat iväg lite mail osv.

Imorgon är det skola och vi börjar på vårt nya schema. Det blev inte så mycket förändring i det nya schemat förutom vilka lektioner vi har. Ser fram emot vår slutproduktion som vi ska ha varje onsdag och torsdag eftermiddag. Vi har bestämt att det ska bli en dans- och teater föreställnin. Det kommer nog bli skitbra.

Måste även sätta igång ordentligt med vårt projektarbete. Vi ska ha delredovisning om två veckor och vi har inte ens börjat sätta ihop våra scener än. Vi har jättemycket kvar innan så vi kommer att vara busy denna och nästa vecka. Vi har ju redivisning om en månad av hela vårt projektarbete , aahh stress !!



Nu ska jag gå tillbaka till min älskling som ligger i soffan!! Sov gott så hörs vi imorgon // sandyliciooous


Kommentarer
Postat av: caroline

sv: Ja eller hur det är så att man vill halshugga dom haha..nej inte riktig så. Usch säger vi på dom, så får vi hoppas att dom växer upp snart. ;)

2010-01-24 @ 22:32:44
URL: http://carolinekarlsson123.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0