rea rea rea rea rea rea rea rea

Tänkte jag skulle göra ett litet inlägg vad jag har hittat på rean. Var inte ute precis dem dagarna när rean startade för jag orkar inte fajtas med folk om kläder. Jag ger mig ut ett par dagar efter och kollar lite , och ja man hittar ju faktiskt ganska mycket endån för att vara ute sent.

Min kamera tar riktigt dåliga bilder.



Glittrigt linne från h&m.


Leopardlinne från gina tricot. Hade den på nyår , med ett nitskärp i midjan,ljusa jeans och stövlar.



Randig klänning från jc.


Skitsnygg skinnjacka , från New Yorker.

    
Kofta, New Yorker.- Tunika, Gina tricot. -Tröja, Gina tricot. -Tjocktröja, New Yorker.



Nitshorts från Gina tricot.

Det blev bara svart och vitt , har hamnat i ngn svartochvit svacka.(Vintersyndrom) Men det är så snyggt och man kan ha det till allt. Är faktiskt nöjd med mina reaköp. Har du köpt något kul på rean?


Nu ska jag gå och lägga mig, har nya spännande saker framför mig imorgon. Måste sen vänja av mig den här uppesittarfasonen. Att sitta uppe till 4 på nätterna hjälper inte mig nu när jag börjar skolan om några dagar. Nu har jag bara ett halvår kvar. Skönt skönt skönt. Och snart kommer ju studentmössan och kläderna man har beställt :)



Take care // Sandyliciooous


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja där har du lyckats riktigt bra, själv lyckades jag typ köpa ett par hörlurar på ordinarie pris xD Det är som du säger, vem orkar slåss om grejerna de där första dagarna på rean? :S Jag brukar till och med ignorerad rean helt och vänta tills allt det nya kommit in ^^

2010-01-05 @ 03:35:16
URL: http://www.finest.se/princecharming
Postat av: cissi

dom shortsen är sjukt jäkla fina! jag har tittat på dom i evigheter, men aldrig köpt dom...ångrar mej varje gång haha. du har en skit fin blogg tänkte jag säga också.

Vilken skola går du på för jag läste att du typ dansar? puss

2010-01-06 @ 23:24:46
URL: http://ceciliaknoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0