PLAY THE GAME

Nu har vår lilla spelkväll avslutats. Efter jobb körde jag och hämtade baby , sen körde vi och handlade på maxi. Jag hade pratat med syrran och hennes kille om vi skulle äta något tillsammans på kvällen. Och det ville dem. Så vi körde ner i stan och mötte upp dem. Vi satt oss på en kinaresturang och åt gott och snackade massor. Det var jättemysigt. Efter att vi blivit runda och goa åkte vi hem till mig och har precis spelat klart vårt spel. Det blev ett par timmars spel och skratt. Spelet vi spelade heter Med andra ord. Det kan bli ganska galet faktiskt.



Imorgon har vi också bestämt att vi ska ha lite myskväll/spelkväll. Jag älskar att spela spel. Jag tycker det är riktigt roligt. Vi har även beställt hem ett nytt spel som heter Utan tvekan. Vi beställde det förra helgen men vi fick inte det denna veckan. Jättetråkigt. Det spelet är jätteroligt för man får inte säga ja, nej eller tveka. Det gick inte så bra sist för mig när kusinen hade spelet med sig , det slutade med att jag gick därifrån för att jag blev sur.(dålig förlorare)



Nu ska jag och baby titta lite tv sen ska vi gå och lägga oss för imon är det jobb för min del. Hoppas ni haft en lika bra fredag som jag har haft.  Take care // Sandyliciooous

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0