På solarieöarna !!

Godmorgon alla !!

Jag har nyss kommit hem , var hemma hos baby , men han skulle iväg och spela innebandy och hans tvbox och internet slutade fungera så jag åkte hem , hade inget annat för mig då liksom. Har tänkt mig att jag ska åka en runda till Solarieöarna. Ikväll blir det jobb och inte något roligt att skriva alls.

Vi tittade på 2012 igår , den var inte så jättebra faktiskt , överdriven och bara för mycket. Jag hade varje fall inte slösat pengar på den filmen på bio varje fall.


Sådär lite halvtråkig dag , men det får man stå ut med , roligare när lönelappen kommer. Då är det jättekul :P hahah !


Nu sticker jag iväg till solarieöarna ett tag. puss&kram // sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0