Min måndag ..

Hejsan.

Har inte skrivit nu på vad blir det kanske två dagar !? Jag har faktiskt inte varit hemma och jag har jobbat och jag har varit hos min baby. För mycket att göra helt enkelt. Men så är det , nu är ju skolan igång ordentligt igen.


Idag har jag först varit i skolan , sen körde vi min storasyster till sin skola och fixade med en massa grejer. Vi var på skroten och skrotade en bil. Jag, mamma och hennes kille gick runt bland alla bilar och tittade. Jag tyckte det var lite läskigt för t.ex  om det är någon som kanske har dött i någon bil. Det var lite skum känsla som tex om man går på en kyrkogård. Efter det fick vi köra tillbaka till hennes skola igen och lämna hennes nycklar. Gick upp på hennes rum och skrev en liten fin lapp till henne. Vill ha hem henne nu. Saknar att bo ensamt barn hemma.

Sen åkte jag och mamma till center syd. Fick med mig några riktigt bra fynd hem :) (restrea)

Nu ska jag äta lite , det blir nog tidigt i säng ikväll jag är helt slutkörd i huvudet. Och ska ju upp till tandläkaren imon bitti.


// sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0