Min bästa julklapp ever!!

Har glömt berätta vad jag fick i julklapp av min baby <3



Biljetter till The Last Bounce...!  Jag har velat titta på Bounce ganska länge men har aldrig tagit tag i det för man har varit tvungen att åka upp till stockholm osv. Men nu fick jag höra att denna gången var den sista uppträdandet dem ska göra innan dem splittras. Och jag önskade mig biljetter i julklapp av min baby. Vi var inne och kollade på Ticnet och där var knappast några biljetter alls kvar så vi la det på hyllan , men jag hade ändån lite förhoppning av att jag skulle få det i julklapp. Men när jag såg en stor julklapp under granen som det lät konstigt ifrån när jag klämde och skakade på den tappade jag hoppet om att det var dem biljetterna. Men på julafton visade det sig att det var två små biljetter till The Last Bounce som låg i det stora paketet tillsammans med fullt av stenar. Min baby hade varit så finurlig och fått mig att tro att det var något annat i paketet. Detta var en väldigt bra julklapp. Och vi kommer också få en mysig helg i Stockholm hos kusinerna på köpet. Och jag har faktiskt aldrig varit i globen heller. Så kul det ska bli :)


Tack baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0