Looking like a tomato ....

Hej .


Kom hem för ett tag sedan , har tagit mig lite mat och sitter just nu med rumpan lång ner i soffan och känner att jag kommer somna snart.. Ser ut som en tomat i huvudet efter solningen. Det var nya rör och allt så det blev antagligen lite mer färg än vanligt. Vill inte ens tänka på tjejen som solade innan mig ser ut nu ikväll. Efter att hon solat i 8 minuter först i intensivsolarium så stoppade hon på med 5 minuter till(med nya rör dessutom) jag tror att hon har rätt ont nu faktiskt.

Konstigt nog så hade vi riktigt mycket att göra på jobbet idag. Konstigt för att det är helgen innan lönehelg. Folk borde ju vara utfattiga nu efter jul och nyår liksom, eller !? Har stått i kassan hela kvällen. Känns som att mitt humör har svängt upp och ner hela dagen. Antar vell att jag är trött och att jag igentligen måste göra en massor med läxor som ska vara inlämnat nästa vecka. Så skönt det ska bli att slippa läxor efter studenten.




Nu ska jag kanske köra bort till Statoil och köpa lite godis och tanka min bil. Skriver mer sen sweeties :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0