Ledig dag

Goddag på er :)


Idag är jag ju som sagt ledig från skolan. Så nu har jag städat på mitt rum lite och ska hoppa in i duschen , sen ska jag köra ut till MAxi råå och hämta mammas kort. Sen blir det  IKEA  och leta efter en grej till mamma och kolla på lite grejer till mig själv kanske, får se ! Jag behöver en tvättkorg. Sen ska jag hem och slappa och typ vänta in tiden tills jag ska köra hem till min baby ikväll.

Ska till tandläkaren tjugo över nio imorgon bitti. Sen ska jag träffa tjejerna på skolan och vi ska försöka köra igenom vårt projektarbete. Vi måste sätta ihop hela grejen nu. Det blir kanske lite fest imorgon kväll med , får se har inte riktigt bestämt mig än om jag har lust eller om det lockar mer med en kväll hemma bara. Har lovat min mamma och hennes kille att köra dem också . Vi får vell se vad som händer :)


Ha en bra dag !! / sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0