Kändes som att jag skulle kräkas

Hej allihopa !!


Idag har jag varit i skolan. Började idag med vårt nya schema så nu är mina måndagar så långa. Började dagen med dans och det gick skitbra , älskar vår dans. Sen började jag på näringslära idag , det är individuellt val och det verkade helt ok. Ska typ ta med mig skräp till imorgon där det står innehållsförteckning på. Det handlar antagligen om vad man stoppar i sig !? Efter det hade vi lunch. Sen svenska, och jag måste säga att jag nästan ville kräkas på vår lärare för uppgiften vi fick. Usch , det är sånna hemska uppsatser som gör att man bara vill sluta och aldrig komma tillbaka , men ska nog ta tag i det också. Sånt är ju livet , man måste ta tag i det annars blir det aldrig gjort. Men inte idag ! haha..


Ungefär såhär känner jag för skolarbete. !!


Efter skolan var jag duktig. Jag körde och tvättade min bil , så nu är den blank och fin. Det blir ju så mycket salt och skit på bilen på vintern. Såg ut som en riktig smutsgris innan. Men nu har jag det gjort.

Nu ska jag göra mig i ordning , tänkte att jag skulle köra ut till familia. Ska kolla på BELLBOX om dem har kvar lanza´s serum lite billigt. Eller om dem har något annat bra för håret. Skriver mer sen...// sandyliciooous



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: tack så jätte mycket :D

2010-01-25 @ 14:47:55
URL: http://mathildahell.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0