"Jag trodde att jag var försenad"

Hej ..


Idag har det varit en lagom bra dag. Dagen började med att mamma försökte väcka mig och jag i princip kastade mig upp ur sängen. Trodde att jag var försenad. Men det var jag inte.. Mamma frågade : Vad gör du så för ? haha ! Började 10 över 10. Då hade vi först Religion. Sen hade vi lunch , dans och skulle haft näringslära men hade huvudvärk så jag fick gå hem. När jag kom hem somnade jag i min soffa på direkten.

Började sen jobba klockan fem. Men jobbade bara till kvart i 8 så det var inte så farligt. Trodde först att jag skulle jobba till tio men det var det inte visst. Det var rätt mycket folk idag också. Så det var skönt att jag fick komma hem i tid.
Har precis tittat på Paradise hotel. Det är sjukt vad mycket oväntat det händer , men det är ju det som gör det kul med. Enligt min egen mening så tycker jag att jackie och Christoffer ska vinna. Dem har varit där enda från början så det är dem som är värdigast vinnare. Vi får vell se vad som händer nästa vecka. Wiho !


Nu blir det sängen. Lång dag väntar imorgon , usch !! Sov gott sötnosar // sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0