Jag dödade dem ...

Fick en liten ide om att jag skulle baka muffins idag efter skolan. Fick först bara sticka bort till affären för att köpa Dinkelmjöl. Sen kunde jag sätta igång på direkten att baka mina nyttiga hallonmuffins. Smeten blev jättebra och jag la upp allt i formar och in i ugnen. Det såg bra ut till en början men sen planade mina muffins ut med formen. Konstigt för jag hade följt receptet till punkt och pricka. Dem var ju faktiskt lite goda endån , men kladdiga. Så det fick bli ett glas med saft för mig istället.




Ibland måste man erkänna att man har misslyckats. Idag misslyckades jag strort med mina muffins :( och ja , jag hade rätt värme. Fattar inte vad som blev fel !!?


Testade med lite hallon och choklad ovanpå sådär lite fint , men nej det smakade inte bättre för det!!


Nu ska jag lägga mig framför tvn , sen efter fem ska jag köra och hämta en sak som ni ska få se sen!! Och gå igenom min dans, soloredovisning imorgon. Kankse ska köra bort till buttericks sen också för att köpa blodpiller till min dans. Ska ju vara zombie och man måste ju ha lite blod då också.  Vi får se vad jag göra , skriver mer senare varje fall.


// sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0