Its friday people

Hejsan hoppsan , idag är det fredag minsann och det tycker jag är underbart skönt. Slutade tidigt från skolan idag så jag körde hem och har precis städat klart på mitt rum. Så mysigt och skönt det är när det är fint på rummet. Var duktig och dammsugade upp alla små dammtussar också. Nu ska jag bara gå ut och sortera allr skräp jag lyckades få ihop. Duktigt sandy !

Min dag började med moderna dans. Det gick bra men jag känner att mitt balanssinne har blivit jättekasst. Undrar varför!? Sen hade vi danshistoria och även om man går dans och är intresserad av det så är det nästa som att man ska somna på varenda danshistorie lektion. Usch ja. Men efter det blev det lunch och projektarbete, men vi bestämde oss för att skippa det idag och gå hem för vi hade inte vår musik där så att vi kunde göra våra danser , och vi alla var riktigt sletna.


Nu har jag  tänkt att jag kanske ska köra iväg till IKEA en runda för att se om jag kan hitta en fin tvättkorg. Jag behöver verkligen det. Sen ska jag hämta min älskling. Vi ska antagligen bara slappa idag , ska upp tidigt imon för att hjälpa syrran och flytta. Sen blir det nog lite mat och spel på kvällen antar jag. Baby har fått hem sitt nya spel, Qube- utan tvekan. Jätteroligt spel så det blir nog någon omgång imorgon.


Tänkte bara önska alla en trevlig fredag, vi hörs senare !!

Ta hand om er sålänge // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0