Gamla godingar får dig att tänka tillbaka

Sitter nu hemma hos min baby !!

Hans dumma tvbox funkar inte så vi kan inte titta på tv. Får bli datorn och mys istället. Sitter och väntar på att han ska komma ut ur duschen nu bara. Underhåller mig just nu med Justin Timberlake, Uscher och lite andra godingar. Gamla låtar är bästa av allt. Man får massor av gamla minnen som kommer tillbaka när man lyssnar. Både bra och dåliga !


Var ju ute på ikea osv. innan idag. Hittade vad jag skulle till mamma men hittade inget till mig själv. När jag kom dit fick jag bara som lust att vara hemma och inte gå där och stroka helt ensam. Så jag köpte vad jag skulle till mamma och sen körde jag och handlade lite god mat på maxi sen åkte jag hem och gottade ner mig i soffan istället. Lagade lite mat till mig själv sen åkte jag hit.


Tidigt upp imorgon till bissingdoktorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0