Flummig torsdag..

Godagens !!


Nu har jag gjort mig i ordning för att jag och mamma ska åka iväg och hämta ett skåp som hon har köpt i en butik i Fjärestad. Sen ska vi nog åka ut till väla och sysselsätta oss. :P


Idag har jag varit i skolan , började dagen med lite tråkig svenska , sen hade vi balett som gick sisådär. Det har varit en riktigt riktigt flummig dag i skolan. Alla var nog trötta efter igår. Sen hade vi lunch, satt och pratade om massa gamla minnen sen vi var uppe hos min pappa i Göteborg. Efter lunchen gick vi upp i danssalen och hade lite samling och vi fick skriva utvärdering för vår Komposition och improvisaton. Sen fick vi våra betyg för våra solo och hela ämnet. Jag fick VG och det är jag glad för. Men hade ju självklart ställt in mig på att jag skulle få MVG men man ska ju vara nöjd att det inte var ett G varje fall. Men hon hade positiv kritik och tyckte att jag hade komposition i blodet och det är ju positivt.


Nu ska jag kila :) Ha en bra dag !! // Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0