en aning misslyckat.

Lyckades somna igår efter ett tag , men lyckades mindre med att vakna till min klocka imorse. Nä då vaknar jag klockan 2 istället. Ajaj



Nu ska jag ta på mig varma kläder och skor för att ge mig ut med hundarna på en liten promenad. Dem älskar snön men får lätt kramp av att det är så kallt. Men då får man bara gå en lite mindre runda än vanligt eller så får man bära dem helt enkelt, och det känns väll olönt :P Dem ligger här i soffan med mig , jag sa för typ 10 minuter sedan att vi skulle gå ut och dem hoppade upp hos mig båda två för att dem blev så glada , haha! Sen satt jag mig för att skriva bloggen :) men nu ska jag hasa mig ut.



Hoppas ni får en bra dag // sandyliciooous


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas att det blev en skön promenad och att du slapp bära dem hem! xD Och om det var nödvändigt så får jag hoppas att det är små hundar ^^

Själv är jag trött på snön, efter jul och nyår tycker jag att vintern lika bra kan ta slut och försvinna bort så att våren kan komma och följas av sommaren :)

2010-01-07 @ 02:09:15
URL: http://www.finest.se/princecharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0