Alla MÅSTE ha en rolig/barnslig sida..

Hej :)

Idag har jag jobbat i ett par timmar, Sen åkte jag hem åt lite mat och sen direkt in i duschen. Fick testat min nya plattång idag. Den var helt okej faktiskt , ångrar mig att jag inte köpte den som hade högre värme. Men den är överlägset bättre än min gamla plattång från Vival sasoon. Mitt hår blev jättelent av den nya plattången också. Jag är nöjd. Det är viktigt att man bryr sig om sitt hår. Specielt när man bleker det.



Har suttit och fjöntat mig lite i webcam ett tag nu :P













Är hemma hos syrran och hennes kille nu för en mys/spelkväll. Och nu blev det dags att äta. Syrran har lagat massa god mat , sen ska vi spela spel. Och min bina kommer hit och joinar oss!!" <3



Ha en bra kväll / Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0