Shoppingrunda ensam , skönt eller tråkigt ?

Hejsan ..

Kom hem från min lilla shoppingrunda för ett tag sedan. Körde först ut till Familia. Jag gick in på JULA först och köpte en ny ed hardy luktegott till min bil. Sen gick jag in på Familia och tittade i lite affärer. Köpte ett par fina grejer. Sen körde jag iväg till väla efter det. Lite tråkigt att gå ensam men endån så skönt då man kan göra exakt vad man vill och ta hur lång tid på sig som helst. Vad tycker du , är det skönt eller tråkigt att shoppa ensam!?  Ska visa vad jag köpte.


Randig tröja , JC. Linne , Cubus. Halsduk, JC.


Legging med dragkedja , fick av mamma häromdagen. Kommer från Tippy. Leggingsen till höger har jag köpt på JC.


Mysstrumpor , kappahl. Strumpor, Cubus.





Armband med 2 berlocker , Ur&penn.


Är nöjd med mina köp idag , lite så vardagliga men ändån fina. Nu ska jag gå in i duschen. Klockan tio är det dags för Paradise hotel. Ska sätta mig i min soffa och mysa ner mig sen :) See ya later !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0