Massa tjat..

Sitter och tittar på "you, mee and dupree" just nu. Bra film, jag älskar Dupree han är så bra, tycker att han är gullig på något sätt. Sitter och klämmer i mig en apelsin till filmen , bättre än chips och godis. Snart blir det vell dags för en nattdusch sen kallar sängen.

Måste bara säga att min plattång är bäst. I början kände jag att den var lite sisådär, men nu när jag har hunnit använda den ett par gånger blir den bara bättre och bättre. Jag brukar duscha på kvällarna innan jag går och lägger mig för att jag vet att jag inte hinner innan jag sticker till skolan. Och det brukar oftast bli så att jag inte orkar föna håret på kvällen så jag smetar i lite Straight & Easy balm från nivea i håret innan jag lägger mig så blir det mjukt och frissar inte eller vad man ska säga. Då när jag vaknar brukar oftast håret se ut som en hmm ja svintoboll. Och då tar jag bara i lite av mitt nya värmesprej från GA.MA och plattar håret och det blir superrakt ,  och glansigt love it ! Älskar min nya plattång..




Har en massa olika produkter som man kan använda som värmeskydd och som gör håret mjukt. Men det är bara tre av dessa jag använder. Mest sånt som står i garderoben bara. Lanzas treatment kräm luktar så sagolikt gott alltså. Jag är lite sån jag testar mig fram hela tiden , men har nog börjat inse lite att man får köpa lite dyrare grejer för att det ska vara bra för håret. Men vem har råd med typ shampoo , balsam och inpackningar för flera hundra i månaden, ja även fast vissa säger att man ska prioritera håret typ i första hand. Jag tycker billiga vanliga shampoo och inpackningar är minst lika bra faktiskt..


Oj med tjat det blev nu. Dags för dusch sen läggdags. Sov gott allihopa.// sandyliciooous
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0