Dålig dag ...

Usch , idag är det en sån dålig dag. Vill bara sova. Fryser och är på lite nerstämt humör. Inte roligt alls !! Kanske är för att skolan har startat. Tur att det bara är några månader kvar. Vill bara sluta nu. Men ska ta på mig jacka och skor nu för att köra iväg och handla. Hade velat att min baby inte skulle jobbat idag. Saknar han så mycket. Skulle varit mysigt att ha han här hos mig så han hade kunnat värma mig..


Vissa dagar får man ha när man inte känner sig helt hundra. Oftast är jag på jättebra humör och är glad. När jag kommer hem efter handlingen ska jag ta mig en varm lång underbart skön dusch. Kan vara skönt när man fryser. Kanske ett varmt bad kanske ... vi får se !! Skriver mer sen...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vet precis hur det känns, man känner sig totalt obekväm bara man sätter foten utanför dörren och mest av allt vill man bara gå tbx in och gömma sig under täcket typ! Som tur är upplever man även dagar då allt är det raka motsatta och allt man gör blir bra känns det som :)



Hoppas att din morgondag blir desto bättre!

2010-01-13 @ 01:22:42
URL: http://www.finest.se/princecharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0