Back to basics....

Förlåt för kass uppdatering , har inte varit hemma osv. Haft mycket grejer med jobb osv. Har jobbat sen i fredags.

Idag var jag hemma från skolan , kände mig lite krasslig när jag vaknade imorse och hade bara en lektion idag så kändes inte så jättelönt. Jag har lagt tid på skolarbeten idag istället och är äntligen klar med min uppsats till danshistorian på fredag , nu behöver jag inte bry mig om det alls i veckan. Så himla skönt! Nu har jag bara några texter jag ska läsa igenom och skriva lite sen är det finito.
Nästa vecka har vi redovisningför våra solodanser. Hoppas att det går bra.


Ja nu är ju allt tillbaka till det normala igen och jag är inne på sista terminen av min skolgång. Det känns sjukt skönt men på samma gång väldigt konstigt. Jag ska aldrig gå i skolan igen liksom! Jo om jag fortsätter och plugga men ska jag plugga något så är det ju makeup eller dansen liksom.


Bina kom ju till min syrra i lördags när vi hade spel/myskväll. Sen sov hon hos mig och vi låg typ hela natten och pratade och smed våra planer på att starta något tillsammans. Hon går ju frisörlinjen på Petri i 2an. När hon går sitt tredje år kan jag gå mina kurser osv som behövs sen kan vi starta tillsammans när hon gått ut. Skitbra ide liksom :)


Bild på oss för länge länge sedan! ILY <3




Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Vad har ni gjort idag ? // sandy



Kommentarer
Postat av: Sabina

hihi så myspys! Tror våra planer kommer bli ruggigt bra... :D love you bello

2010-01-11 @ 19:57:33
URL: http://justdanceforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0