CARPE DIEM

Hejsan hoppsan...

Usch ja vad ska man hitta på en sådan här kväll som denna. Har inte speciellt kul men inte tråkigt heller. Men det kunde varit roligare.  Sitter och kollar runder på Tradera. kul..

Idag har jag varit duktig och jobbat , har stått själv i kiosken idag. Det gick jättebra och jag tror att det kan vara bra för självförtroendet också. Nu menar jag inte utseendemässigt utan jag menar att man måste tro på sig själv osv. Klarar man det helt ensam så får man bättre självförtroende av det och man kan känna sig stolt. Jag älskar detta.

Känns som att mitt liv är så bra just nu , men det hade varit ännu bättre om varje fall våren hade kunnat komma nu. Man märker på allt och alla just nu att man är så trött och behöver sol och värme. Lite energi för att orka med dagarna som just nu är fyllda av hat mot snön. Man får göra det bästa utav det..



Fånga dagen..

Denna texten fick jag av min kära mamma i allahjärtans dag present. Har satt upp dem på min vägg ovanför sängen så att jag ser dem varje dag när jag går upp. Och jag vet ej varför men dem gör mig glad på något sätt




Nu ska jag slappa !! // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Sv: Jaha, vart i hbg bor du.?

2010-02-23 @ 17:00:46
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0