Som vanligt

Hejsan allihopa -:)

Här sitter jag nästan helt insnöad. Det är ganska mysigt , har gjort en stor kopp med varm choklad och sitter bara och gosar och lyssnar på musik. Men jag vill fortfarande ha sommar som in i bomben och längtar riktigt mycket.

Idag har jag varit i skolan. Det är samma sak varje dag. Jag känner mig duktig idag för jag redovisade min bok på religionen idag. Och jag sitter just nu och kollar ut lite smått med fakta till mitt arbete. Måste ta tag i skolarbeten osv nu annars kommer jag halka efter mer än vad jag redan gjort. Stress !! Men det ska jag fixa får tänka på att jag inte har långt kvar alls nu.


Nu ska jag fortsätta med mitt arbete och dricka min kopp choklad innan det kallnar. Vi höres senare ikväll <3 / sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0