Min egna lilla nagelstudio..

Hejsan hoppsan.


Vad har ni gjort en sådan här fin söndag ?

Själ har jag knepat och knåpat med mitt rum. Min mammas kille har satt in nya fönster på mitt rum så jag har haft lite oreda. Men idag tog jag tag i mitt rum och fixade med mitt rum. Har även skruvat ihopa mitt bord och lite andra grejer som jag ska ha till en speciell sak... Ni ska få se bild på det nu !



Blev mycket nöjd , enkelt och snyggt. Ska köpa en slags byrå som ska stå under bordet sen som jag ska ha alla min grejer till osv.. Har redan lyckats samla på mig ganska mycket endån..  Men fint blev det!!


Nu ska jag skutta in i duschen , sen är det sängen. Får gå upp extra tidigt imon för jag har ingen bil denna vecka så får ta bussen istället. :)


puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skruvat ihop själv och allt? Vad händig man kan vara då ;)



Skuttar in i duschen gör du också! Vet inte vad det är med det ordet egentligen man oavsett vilken mening man använder det i så blir det grymt komiskt! xD

2010-03-05 @ 00:11:43
URL: http://www.finest.se/princecharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0