Längtar till bebisen kommer <3

Hej ,

kom nyss hem från jobb. Stog själv idag igen och det gick jättebra. Kul när man får så bra respons från kunderna också att man är trevlig och att dem tycker att det är kul. Mycket trevligt !!

Jaha vad ska man göra idag!? Antagligen bara vara hemma och äta och mysa med mammsen. Hennes kille ska iväg och tiitta på fotboll ikväll så det blir bara jag och mammsen hemma. Storasyster skulle nog också komma. Vi lyckas alltid hamna sittande i soffan och klämma på hennes stora mage. Sist jag kände på den så hickade bebisen (tror vi)!! Det var jättegulligt. Längtar så mycket till bebisen kommer, det ska bli mysigt. Men det kommer nog kännas lite kusligt att se min syster med en bebis. Men längtar gör jag !!


Nu ska jag locka mitt hår , bara för skojs skull. Har inget annat för mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0