Arg på mig själv.

Hallå i lådan.


Ojsan nu har jag inte skrivit på hela helgen , fy på mig. Har haft för mycket att göra !!


Idag var jag hemma från skolan , när jag vaknade imorse kände jag mig jättetrött och lite smått dålig så jag bäddade ner mig igen och somnade gott. Och jag som bestämde att jag skulle brukar allvar i skolan. Hmm javisst ! Men jag ska ju dit imorgon så att inte ska jag känna mig dum för det.
Men blir ändån arg på mig själv när jag inte går till skolan...
 
Mamma väckte mig lite senare och frågade om jag ville med till väla, Och ja vrf inte !? När vi kom till väla gick vi direkt in till väla fotolabb för att beställa bilder till min fina mamma. Sen gick vi i massor av affärer. Jag hittade ett par armband och ett jättesött rosettdiadem och en snygg bh. Hittade massor med snygga grejer som jag ska köpa när jag fått min lön.


Vi hörs sen. // sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0