Ja ibland kan t.o.m jag vara en surkärring :D

Just nu är jag väldigt väldigt rastlös , har verkligen ingenting att göra ! Jag får vell glädja mig åt att vid denna tiden kommer jag befinna mig hemma hos baby och ska titta på idol. Jag tycker mest om uttagningarna , resten tittar jag faktiskt knappast på. Älskar när folk gör bort sig.


En sak som jag funderat på : Parkering på min skola !!!

Imorse var jag faktiskt påväg till skolan och var där uppe och svängde , hittade inte en enda parkering vid skolan!!  Det var det som fick mig att bli extra övertygad att jag inte skulle till skolan med , jag ville inte från början men sen när jag inte hittade pakering heller så sket jag i det bara så jag körde hem !!

Jag tkr det är riktigt dåligt att det inte finns ordentligt med parkeringar vid skolan. Förra veckan fick jag parkeringsböter för att det var första torsdagen i månaden , trodde att det var första onsdagen på den sidan av gatan med , men nej nej !! då sätter dem en skylt så långt borta att man knappast ser den , skylten där det står torsdag på !! Men det är ju klart , dem måste ju få in böterpengar på ngt sätt .!! 


From. nu ska jag faktiskt försöka cykla så mkt som möjligt till skolan. Det sparar jag både pengar och får motion på , men vem fan vill inte kunna sova ngra minuter extra på morgonen när man kan ta bilen till skolan :D Jag älskar att sova, men man får tänka lite ekonomiskt nu också :D låter jättetradigt :/


Nu en skön dusch , sen komma i säng i tid , så jag förhoppningsvis kan känna mig lite bättre imon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0