Vardag vardag vardag..

Helllu..


Nu ska jag in och ta en varm efterlängtad dusch. Det ska bli jätteskönt. Idag har jag varit i skolan. Sov hemma hos min älskling. När jag vaknade imorse var det helt vitt ute. Ja alltså av dimma, inte kul alls. Jag sa bara : detta kan jag inte köra i sen slog jag huvudet i kudden igen och skulle "vänta av" att dimman skulle försvinna :P hahah!! Så jag fick komma till andra lektionen som var dans med anja. Det gick sådär , jag mår inte helt hundra så jag orkar inget typ. Det bara snurrar i huvudet och jag har svårt att koncentrera mig ordentligt. Vill bara bli kvitt min dumma förkylning nu. Host host !!

Imorgon börjar jag kl 10.00  Woho , sovmorgon!! Börjar med lite komposition sen har vi projektarbete hela dagen. Men vi ska bara skriva lïte på min data sen har vi inget mer som vi ska göra typ. Jo vi har väldigt mycket men inget som är brådskande just imorgon så vi ska nog ta lite träning till vår dans. Det är mer brådskande iom att det är exakt en vecka till vi ska ha vår dans. Men vi har kommit lite längre på vår dans och är väldigt nöjda med det vi har änsålänge. Det blir nog jättebra...


Min lilla älsklingsvovve med hennes gummianka pip <3


Grattis till underbara emmis som klarade sin uppskrivnig idag :) glad jag blir, duktiga emmis. Snart kommer kortet med. För det vet jag :) I love you <3


Nu blir det duschen !! Sov gott underbaringar !!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihih, tack sandy! Ja vi hoppas ju på att det kommer snart :D love you to <3

2009-09-17 @ 09:11:08
Postat av: Emma

Hihih, tack sandy! Ja vi hoppas ju på att det kommer snart :D love you to <3

2009-09-17 @ 09:11:18
Postat av: Amanda

grattis Emmsi! :D jedde doktig e du! <3 .. så söt din vuvve e Sandy, haha :D<3

2009-09-17 @ 19:53:25
URL: http://mandi.bloggdagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0