Hockey , inte min grej !!

Hej :)


Sitter hemma hos min syrra just nu , tittar på ishockey med min baby o min syrras kille. Inte min grej direkt , men man får bara sitta och se glad ut :D Jag har ju min data så det är bra , mm !! Sen lite senare ska vi äta tacos , och dem ska dricka lite gott, jag får ju faktiskt hålla mig till min pepsi ikväll , ska ju faktiskt köra och jobba. Ska jobba  mellan 1 och 4 , tre timmar !! Inte så kul och väldigt onödigt att jobba 3 timmar. Ger knappast några pengar , men lite får man varje fall.






Nu får jag vell fortsätta sitta och plågas framför tvn , gillar inte hockey blir så uttråkad !! Skriver mer sen kanske :D

Ha en trevlig lördagskväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0