Student 2010 !!

Hejsan svejsan.

Har nyss kommit hem från skolan. Min dag började med prova studentmössa. Så kul att se alla springa runt och testa alla mössor allt annat man kunde beställa. Min mössa blev så fin och jag är jätte jätte jättenöjd ! Längtar tills alla grejerna kommer. Och speciellt till dagen innan studenten när man är så spänd och bara vill till andra dagen och få springa ut och veta att man aldrig behöver läsa matte  i hela mitt liv igen.  wiho, cant wait !!

Idag har jag inte en aning vad jag ska göra, det ända jag vet är att jag ska köra hem till min älskling ikväll. Det ska bli myspys. <3


Längtar till helgen !!! På fredag ska vi till Varberg och titta på lilla bubblis. Hoppas jag får med den hem då också. :)  Sen är det party med tjejerna på lördag ska bli skönt att få göra mig fin och gå ut. Känns inte som jag har gjort det på rätt sålänge. Men på lördag händer det.. Utan jobb på söndag med så det är ju hyberskönt. Slippa bry sej om att man ska jobba dagen efter.

 
Snart är det dags. Tiden går så snabbt. Men på ett sätt vill man endån inte att det ska vara över. Kommer sakna alla i klassen och tycker det känns lite läskigt att vi inte kommer att träffas varje dag efter studenten. Men man ser endån fram emot studenten för det är och kommer nog vara en av ens bästa dag i hela sitt liv. No more school!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0