Skolan är faktiskt värt mkt !! På flera olika sätt !...

Tja ,

Nyss hemkommen från skolan. Skönt faktiskt !!

Idag har det varit en rätt så bra dag i skolan , började med balett, gick inte så värst bra. Det är det jag tycker att jag är sämst på och gillar bara vissa grejjer i baletten. Och man blir så frustrerad för man vill verkligen kunna allting och vara bra på allt! Men tyvär funkar det inte så :( Efter baletten hade vi kulturhistorisk fördjupning(danshistoria) vi pratade om ritualdanser i förr i tiden typ. Kan vara rätt kul att veta hur allt med dansen startade och vart det igentligen har sitt ursprång. Gud vad smart jag lät nu !! :S  Sen hade projektarbete. Och nu har vi äntligen kommit på en bra ide om vad vi vill göra och det blir lite smågulligt. Jag vill inte säga för mkt just nu eftersom att det är typ ett år kvar till redovisning , nej men det är för tidigt att berätta nu :D Tror på oss fyra varje fall...

Förresten igår tog vi vårt sista klassfoto tillsammans, spexfotot , det bästa ever asså !! Look at it !!


Detta är så jävla bra :D Den bästa klassen jag varit med om. Så mkt kul vi har haft och gjort under dessa två åren som har gått, och lyckligtvis har vi ju faktiskt 1 år kvar. Detta sista året i skolan kommer bli det bästa och jag kommer sakna alla såå mkt efter skolan. Tänk att man inte kommer träffa varandra varje dag osv. ucsh!! Jag kommer nog gråta av både lycka och för att jag är ledsen på studenten. Jag ångrar inte en sekund att jag valde danslinjen för gud så mkt kul vi har haft , och man kan ju verkligen kalla det blod, svett och tårar. Alla har gett så mycket av sig själva. Jag kmr aldrig glömma denna tiden i skolan ALDRIG !! Best ever <3


                                                       Freaky fucking love it !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0