Skola , sova, skola , sova ..

Hallojsan !!

Idag har jag varit i skolan , det tog emot lite imorse. Mådde inte helt hundra och kände bara för att stanna hemma , men jag var duktig och körde till skolan endån.. Fick som vanligt parkera typ 1 mil från skolan. Men imon är det faktiskt så att lilla sandy ska tvinga sig själv att cykla till skolan. En bra ide faktiskt !!!


Idag ska jag bra vara hemma , mysa ner mig i soffan och ta det lugnt.. Det bli idol ikväll igen , fast ensam :(


Jaha, vad händer för er del till helgen då !? Sälv vet jag inte helt än , på fredag är det planerat Tempel kickoffen. Men vi får se hur det blir med det. Sen på lördag ska jag vara fylletaxi till min kära pappis. Han ska på kräftskiva så jag får vell hjälpa honom lite. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0