Shopping...

Goder afton....


Har för ett tag sedan kommit hem från en liten runda på Centersyd med min kära mamma. Vi åker alltid och oftast dit för affären New yorker. Dem har oftast snygga kläder och till väldigt bra priser. Inte fel !! Idag hittade jag inga kläder men jag köpte ett par solbrillor. Dem kostade bara 15 kr har kostat 100kr innan. Skitfina !!... Sen köpte jag lite på Gina tricot. Det är grejer jag inte brukar köpa eller ha på mig , men det är kul med lite försändring och dem tröjorna ser sjukt fina ut. Ni ska få se !! :)


Brun&beige randig lite större tröja, ett vanligt vitt linne, nitskärp, smink-vitpenna,mascara, puder. Och mina fina solglasögon..


Solglasögon , 15 kr !!! Dock oputsade ;P men skitfina...


Imorgon är det äntligen fredag. Helg !! men inte får man vila för det, jobb hela helgen. Men man ska inte klaga för det är så mkt roligare att kolla på lönelappen när det är 4 siffrigt än 3 siffrigt ;)  Ha en bra kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0