Prima Ballerina ?!

Hallo..

Har alldeles nyss kommit hem från skolan. Det blev en kort dag , mkt skönt ! Började dagen med lite balett och det gick vell bra , åtminstone vid stången sen på diagonalerna gick det mindre bra. Men jag tar igen det nästa gång då det är vår sista balettlektion med sussie. Balett är inte min starka sida men det är lite kul bara lite kul varje fall :P

Efter baletten fick vi sätta oss ner och skriva om vår ideskiss och skicka in det precis en kvart innan deadline. shoo! Skönt att äntligen vara färdig med den, men nu kommer allt annat som ska vara klart också. Hoppas att detta blir bra , vill verkligen ha bra betyg på mitt projektarbete.

Idag blir det jobb för min del, lite tråkigt. Saknar min älskling jättemkt och vill bara mysas ikväll , men det får vi göra efter kl 10. Hoppas jag. Jobbar imorgon natt också. Men det är bara tre timmar så det är inte så mkt. Får ju nästan dubbelt betalt också ;P gillar mina lönelappar när man jobbar natt. Men att jobba på natten är inte lika kul. Man får vara med om väldigt mycket på nätterna på jobbet. Många fulla människor som har en del konstiga saker för sej.



Såhär sötis får man vara när man dansar balett.. :)


Hoppas alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0