Myshöst !!

God dag !!

Idag mår jag mycket bättre än igårkväll, hade enorm migrän igår. Usch ja !! men idag känner jag mig bättre och gladare med , det är ju faktiskt fint väder idag. Det känns som att det är myshöst nu :D roligt uttryck. Men det bara är en känsla, det luktar som att det är ngn som eldar utifrån också. Det luktar myshöst kan man säga !! för det är ju faktiskt mysigt med en brasa och en gosig filt o killen man älskar :D haha... Imorse vaknade jag av mig själv, så skönt !! vaknade ung. vid 10.30 tror jag. Gick upp och pratade med mammis som satt vid datorn och tittade på bilar. Vi letar nämligen efter en söt liten bubbla. Och vi tror att vi har hittat den vi vill ha. Den är jättefin!! ska dit på fredag och kolla på den. Så vi får vell se om sandys kommer hem med en finfin liten bubblis :D perfekta bilen för mig. !! 

Tror jag ska dammsuga mitt rum sen ta en dusch äta lite, vilket jag inte gjort ordentligt på flera dagar :/ sen ska jag köra och hämta syrran och mamma på deras jobb :) så snäll jag är va !!? :D


Längtar till helgen så mkt nu !! Dels till på fredag när jag får se bubbel och på lördag blir det fest med tjejerna.. Vill bara känna mig lite glamorös nu. känner mej helt sunkig och nere av att bara vara hemma :/




Du !!!! Jag saknar dej !!<3<3<3 i love ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0