Man missar så mkt !!!

Hej :)


Idag är jag hemma från skolan, mår inte bra alls !! Känns som att mitt huvud ska sprängas. Inget vidare , eftersom att jag inte vill missa en massor i skolan , och vem tkr det är kul att vara sjuk ?! Men ska nog klara av morgondagen om jag känner mej bättre ! Annars går man bara dit , behöver inte dansa, kan bara sitta och titta. Det är bättre det än att bara sitta hemma och missa fullt med grejer som är viktiga..

Imon är det dags för idol igen , ska hem till min älskling och titta på det. Ska bli mysmys :D



Bild från helgen , jag o baby myser i soffan :D


Nu ska jag faktiskt ta hundarna på en tur , sen ska jag slänga mig i duschen och ta en lång mysig dusch , kanske städa upp lite på rummet med !!! :) skriver senare ikväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0