Kissa på sig av skratt !!!

Hejsan hoppsan :D

Har varit i skolan idag , började 09.10 imorse med nutida konst dubbellektion , men det var nog inte så många i klassen som var intresserade och det blir ofta en hel del snack på våra lektioner , only girls thats why!! jag tycker faktiskt synd om våra lärare som får stå ut med oss och har stått ut med oss i två år snart blir det tre , sen slipper dem ju oss :D Sen hade vi lunch , sen dans med sofi, var lite roligare idag än vad det var igår. Efter dansen var vi svettiga o granna tvugna att ta oss till tych huset för organisation och ledarskap, hmm !? Vad är det ? Fattar nada och det var verkligen inte min, emmas, elins o maddes grej. Jag och emma fattade inget på dem frågor vi blev tilldelade , det slutade med att vi var tvugna att gå från salen för att gå ut och skratta av oss, dem i gruppen måste tro att vi är riktigt blonda i huvudet , för vi fick inte upp dörren påväg ut , jag står och kämpar med dörren medans emma stog och fick kämpa för att inte kissa på sig av skratt ,och skrek :aaa sandy jag kissar på mig  !! sen när vi äntligen kom ut så bröt vi ut i skratt !! Yeye,  kan skita i vad dem andra i gruppen tkr , ska ändån byta bort skiten , You made my day emmis <3<3<3

<3
I love you <3

Idag är det riktigt underbart väder och jag vet ej riktigt vad jag ska hitta på , ngn ide kanske !?  Ta hundarna på en långpromenix eller kanske ut och köra cabbe lite !? hmm vet ej riktigt. Eller man kanske skulle satt fart och städat i ordning sitt rum lite granna `! Gillar ju när det är helt nystädat och fint , men om man hade  lyckats hålla det så längre tid hade man blivit glad ..

Förresten , har en liten hemlighet som jag inte kan tala om än men det inkluderar dans o hoppas på att det blir av , det är kul när erbjudanden bara ramlar in en efter en. Är sjukt glad för det är ju trots allt så att jag älskar dans och jag älskar att få visa upp dans osv. Love it !! :D Speciellt med människor jag tkr om. :) tells mer om det later :)



Bild på mig från helgen :D




Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA, så mycket har jag inte skrattat på länge! OCh tur nog så kissade jag inte på mig fast att det kändes som att jag hade kunnat göra det!

Love you to Sandypie :) <3

2009-09-03 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0