Kan vara sista dagen på detta året !

Ja , idag kan det kanske vara sista dagen på detta året som det är såhär fint väder. Solen skiner och det känns nästa lite som sensommar! Idag ska jag köra cabbe hem till min älskling har jag bestämt mig för. Ta en liten mysigare väg istället för tråkiga motorvägen.

Idag känner jag mig lite bättre. Ska till skolan imon , tror jag varje fall! Vi får se , det brukar oftasta vara så att man mår inte så värst jättebra på morgonen när man vaknar , men man mår bättre efter ett tag. Så jag ska nog pillra mig upp ur sängen imon till skolan. Vill inte missa för mycket i skolan heller. Saknar mina små snuttisar i skolan med :D


Glöm inte kolla idol ikväll kl 20.00 på tv4. !!"


Vill ha sommar hela året. Min dröm är att flytta till ett varmt land när jag blir stor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0