inspark på onsdag...längtar !!

hej :)


har för ett tag sendan kommit hem från skolan . Jag slutade 11.40 idag , men jag och mina köra bästa dansvänner stannade kvar för att öva på vår dans som vi inte är helt klara med men som ska användas på onsdag på ettornas inspark. Det kommer bli skitbra :) det har faktiskt blivit en väldigt bra dans av det... ! kanske kan lägga ut ett klipp sen på det om jag får det filmat på ngt sätt... Längtar tills onsdag :) 


Nu ska jag köra iväg och betala en liten lampa på bilen som jag var och bytade innan , dem var så snälla och sa att jag fick komma tillbaka och betala det. :) sen ska jag hem igen ta det lugnt , laga lite mat så man inte går på tom mage :P Skriver mer senare. Have a nice day !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0