God natt :)

Good night ....


Har inte haft tid att skriva på ett litet tag. Har inte mått så jättebra. Är förkyld fortfarande och hostan håller på att ta kol på mig. Usch !! Kanske svininfluensa !? Nej , tror bara att allt det där med influensan har blivit förstorat. Inget sånt till mig tack , jag måste hålla mig frisk. Har tänkt köpa mig lite hostmeduuciin imon efter skolan. Hosta är faktiskt väldigt ansträngande och tar väldigt mkt kraft från min lilla sköra kropp.

Nu ska jag gå och lägga mig, känner att jag måste det nu. Pratar alltid om att jag ska komma i säng i tid varje kväll, men ajaj vrf lär jag mig aldrig... Nog om detta, nu är det läggdags!! Godnatt allihopa :)


Kommentarer
Postat av: KeennaS

Hosta tär på alla kroppar babe :P

Sj har jag varit förkyld i 3 veckor, men jag tror att det är en vanlig influensa :P :-D

Har gått på pencillin med det har fan inte hjälpt :P

2009-09-15 @ 01:38:20
URL: http://keennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0