Hösten är mysig. Faktiskt !!

Mysig kväll.....

Har precis kommit ut ur duschen, gjort mej en kopp varm choklad(låter bättre än oboy) med lite grädde i . Gott gott!!  Ska snart äta lite god mat med mamma och hennes kille. Sen ska jag göra vid mej lite smått sen köra hem till älskling :)

Imon är det skola, börjar kl 9. Rätt okej! Börjar dagen med lite svenska sen dans, men vet ej helt säkert om jag ska vara med, känner mig inte bra så tror jag skippar :( vill inte vara borta från sabinas dans. Älskar dansen med sabina. Sen har vi Improvisation&komposition från 12.30 till 15.30. Riktigt segt och man blir svintrött i huvudet efter. Men hoppas torsdag och fredagen i skolan går snabbt. På eftermiddagen bär det av till Varberg frö att kolla in den svarta bubblan som vi förhoppningsvis ska köpa. Hoppas hoppas :)


Här är en bild på min goda kopp choklad :) mjam !!


Hoppas ni också har haft en riktigt myskväll... Sov gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0