Improvisera med rekvisita :)

Hej :)

Har varit  en bra dag i skolan idag, började 10.10 med dans. Idag var jag med och dansade det känndes faktiskt skönt att jag var med och försökte ge allt idag. Tror att min förkylning håller på att gå bort och det tycke jag verkligen är dags nu. För jag har ju varit sjuk nu i snart en månad. Efter dansen hade vi lunch sen improvisation&komposition. Dagens ämne var "Rekvisita" Det var sjukt kul. Det är nog första gången vår klass har varit riktigt inne på det vi gjorde. Vi fick gå rundor i våra egna små tankar med varsitt rekvisita som vi bytte imellanåt. Sen fick vi välja en sista gång och göra 4 åttor med rekvisitan. Jag valde en ficklampa. Det var kul att se vad alla vile få ut av det. Väldigt intressant och sjukt kul.


Nu har jag tänkt mej att jag ska laga lite pankisar. Senare kommer emmis hem till mig :)


Förresten.!" Igår dansade vi på ettornas inspark. Det gick jättebra och jag är sjukt nöjd. Vi har gjort detta på ung. 1½ vecka och vi har bara tränar 5 ggr kanske. Tänkte bjuda på ngn bild :D Sen var Promoe också där. Och för den som kanske inte vet vem han är , det är han som gjort Svennebananlåten. :)


Sandy, Emma, Amanda, Olivia ... DaniCz "


Promoe...


Han var faktiskt bra, kände igen ngn låt som han spelade igår. Kanske inte min musikstil med jag gillade det lätt igår och det blev ett riktigt drag. Han hade väldigt cool musik. Braa !! :D 


Nu blir det pankisar för min mage skriiiiker !! :) ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0