Dansuppdrag :)

God dag...

Nu har jag äntligen kommit hem och fått ngt i mig ätt äta. Är väldrigt trött i mitt lilla huvud idag. Vill bara bli frisk nu. Jag måste bli frisk.

Ämnena jag haft i skolan idag är : Nutida konst  2 ggr, Individuellt val dans. sen skulle jag haft organisation och ledarskap också men den lektionen hade blivit inställd. Skönt som in i bomben. Och vi fick träna på vår lilla dans som vi ska ha till nästa onsdag. Juste har inte berättat ngt om det än.  Vi ska dansa på ettornas inspark , dem får väldigt speciell behandling i år för dem har fått 3 introdagar en kickoff och nu inspark. Konstigt att vi inte fick det. Men iallafall, vi ska då dansa på deras inspark nästa onsdag den 23 sep. Det ska bli roligt och vi har kommit långt på dansen. Vi har haft 2 veckor allt som allt att sätta ihopa en dans. Sen kommer det en hemlig kändis med som ska uppträda och självklart får vi ju ta en liten bild med honom. Ni får se. Jag kommer till att fotta massor..


Nu ska jag bara ta det lugnt. Är sugen på att shoppa men får nog vänta ett tag med det. Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0